ایده تزیین کابینت با برچسب

راهنمای انتخاب برچسب کابینت آشپزخانه

ایده تزیین کابینت با برچسب 

 

برای زیباسازی و نوسازی کابینت از برچسب کابینت استفاده می شود که معمولا از جنس کاغذ ، وینل ، پلاستیک و پی وی سی و ... ساخته شده اند. همان طور که می دانید تعویض کابینت های ام دی اف گران است و به صرفه نیست که مدام کابینت ها را عوض کنید . استفاده از برچسب کابینت راهی مقرون به صرفه و برای ایجاد تنوع بسیار مناسب است . تعویض مرتیال مانند کاشی وسرامیک هم علاوه بر هزینه بالا ، به زمان نیاز دارد اما هیچ چیز مانند تعویض کابینت ها بر ظاهر آشپزخانه تاثیر ندارد. به همین دلیل با استفاده از برچسب های کابینتی با هزینه کم میتوانید آشپزخانه ای مدرن ، شیک و به روز داشته باشید . تنها چیزی که باید به آن دقت کرد انتخاب برچسب مناسب دکوراسیون شماست . در این مقاله برای انتخاب برچسب کابینت و نصب آنها با ما همراه باشید . 

 

انتخاب برچسب کابینت مناسب آشپزخانه شما 


برچسب های کابینت در طرح و رنگ و اندازه های متفاوتی تولید میشود و طبق مد سال به روز میشوند. اما قبل خرید سوالاتی بوجود می آید ، مانند : برچسب کابینت چه طرح و رنگی بخرم ؟ دوام برچسب کابینت چقدر است ؟  . نگران نباشید در اینجا به همه سولات شما پاسخ میدهیم ، پس با ما همراه باشید . 

در نظر داشته باشید برای تغییر اساسی میتوانید با استفاده از چسب کاشی سرامیک که به راحتی قابل نصب است کاشی های بین کابینتی را عوض کنید . 
برچسب سفید کابینت : این برچسب ها برای آشپزخانه کوچک مناسب است زیرا فضا را روشن تر و بازتر میکند و همچنین برای افرادی که روی تمیزی حساس هستند مناسب می باشد. اگر فکر می کنید با چسباندن برچسب های سفید کابینت ها خیلی یکدست و بی روح میشوند ، میتوانید از برچسب های سفید طرح دار استفاده کنید .  کلا رنگ سفید بسیار پرطرفدار است به دلیل سازگاری با تمام رنگ ها و سبک ها. 


برچسب طرح چوب کابینت : این برچسب ها بسیار مقاوم هستند و به دلیل تیره بودن برای آشپزخانه های بزرگ مناسب تر هستند. اگر دارای دکوراسیون به سبک کلاسیک ، سنتی و یا روستیک هستید و به رنگ و طرح چوب علاقه مند هستید ، استفاده از برچسب های طرح چوب برای شما بهترین انتخاب است .  


برچسب طرح سنگ کابینت : این برچسب ها دارای رگه های طبیعی سنگ هستند و ظاهری لوکس به آشپزخانه شما میدهد. اگر تمایل به تغییر دکوراسیون آشپزخانه با هزینه کم و ظاهری فوق العاده را دارید این برچسب ها بهترین گزینه هستند . 


برچسب های گلاس کابینت : این برچسب ها در تنوع رنگی و طرحی زیادی در بازار وجود هستند. برچسب های های گلاس از جنس پی وی سی با ضخامت حدودی 100 میکرون ساخته میشود. از جمله مزایای استفاده از برچسب های گلاس ضد خش بودن ، ضد آب بودن و کیفیت بالای رنگ آنهاست . حتی برای نوسازی کابینت های قدیمی های گلاس هم میتوان از آنها استفاده کرد زیرا مانند خود کابینت براق هستند و نور را به خوبی پخش میکنند. 
برچسب رنگی فانتزی کابینت : این برچسب ها تنها برای مدت کوتاهی قابل تحمل هستند و استفاده از آنها اصلا پیشنهاد نمیشود. 
برچسب ام دی اف کابینت : همانند برچسب همای معمولی پشت چسب دار است و به صورت رولی در بازار وجود دارد و دارای رنگ ، طرح و متریال مختلف هستند. فقط توجه داشته باشید که این برچسب ها روی کابینت سالم زیباتر است زیرا با نصب آنها روی کابینت های باد کرده ، عیوب را بیشتر جلوه میدهد.


برچسب پی وی سی کابینت : رچسب به عنوان یک برچسب بسیار مقاوم در برابر رطوبت و خط و خش شناخته میشود و شما میتوانید برای استفاده  طولانی مدت مدل زخیم آنها را نصب کنید. 
برچسب های پلاستیک کابینت : درست است که هزینه کمی برای آنها میپردازید اما دوامی ندارند . برای دوام بیشتر پیشنهاد میشود سراغ وینل و پی وی سی بروید.
برچسب های پولک دار کابینت : از این برچسب های برای پوشاندن جای پیچ ها روی کابینت استفاده میشود که بهتر با رنگ کابینت همخوانی داشته باشد . 
برچسب جادویی کابینت : این مدل برچسب ها در زاویه های مختلف طرح و رنگ تفاوتی را نشان میدهد و گران هستند اما طرفداران خود را دارند.
برچسب فلزی کابینت : مناسب ترین راه برای نوسازی کابینت های فلزی قدیمی استفاده از این برچسب هاست . مقاومت بالا در برابر رطوبت و آسیب دارند که باید از نوع پی وی سی با کیفیت مقاوم تهیه شود.


برچسب چوبی کابینت : دارای طرح چوب هستند اما از مدل های براق آن استفاده نکنید زیرا مدل های براق برای سبک مدرن استفاده میشوند و همچنین ظاهر مناسبی ندارند و مشخص است که برچسب استفاده شده است .


برچسب چرمی کابینت : این برچسب برای سبک های کلاسیو نئوکلاسیک بهترین انتخاب هستند. دارای ضخامت بیشتری نسبت به برچسب های دیگر میباشند و از جنس کاغذ سفید صابونی با ضخامت 2 ساخته میشوند. به دلیل وارد کردن این برچسب ها از ترکیه ، قیمت بیشتری دارند و همچنین کیفیت بالایی داشته و هرگز آب و رطوبت نفوذ نمیکنند. 


برچسب ضد حریق کابینت : این برچسب های در برابر دمای بالا بسیار مقاوم هستند اما کاملا نسوز نیستند. 


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب