دیزاین آشپزخانه با لوازم قرمز رنگ

علاقه مندان به آشپزخانه قرمز

دیزاین آشپزخانه با لوازم قرمز رنگ


استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی انتخاب بسیار جسورانه و شگفت انگیزی است . اما با توجه به قدرت رنگ قرمز اگر به صورت درست و به جا در دکوراسیون استفاده شود ، نتیجه خوبی حاصل میشود.حتی میتوانید با چسب کاشی ، کاشی های جدید را  روی کاشی های قدیمی بچسبانید و دکوراسیون جدید و زیبایی داشته باشد .  اگر دوستدار رنگ قرمز هستید ، نترسید و با قرار دادن جای درست لوازم قرمز، آشپزخانه خود را چیدمان کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با استفاده درست نتاژ کم و زیاد رنگ قرمز اشپزخانه ای مدرن و زیبا داشته باشید . 

اینکه آشپزخانه را فقط باید رنگ سفید دیزاین کرد ، تصور غلطی است . بلکه میتوانید علاوه بر رنگ سفید رنگ هایی مانند سرمه ای ، خاکستری ، سبز و کرم را میتوانید ترکیب و استفاده کنید. اما پیشنهاد میشود از رنگ سبز (تیره و روشن ) در کنار قرمز استفاده کنید زیرا بسیار خوب ترکیب میشود و نتیجه فوق العاده ای دارد. 

 


استفاده از رنگ قرمز مات مناسب افرادی است که رنگ قرمز را دوست دارند اما جسارت استفاده از آن را ندارند . رنگ قرمز مات در کنار رنگ کرم بسیار زیباست . با توجه به مطالبی که قبلا گفته شد استفاده از کابینت های دو رنگ بهترین انتخاب است . همچنین برای متعادل سازی دکوراسیون متوانید از رنگ های قوی و خنثی در کنار هم استفاده کنید . 


منظور از آشپزخانه قرمز این نیست که رنگ غالب استفاده شده قرمز باشد بلکه ممکن است با قراردادن حتی یک وسیله کوچک در مرکز توجه ، دکوراسیون آشپزخانه قرمز شما انجام شده باشد . همچنین دیوار بین کابینت ها هم برای نمایش آشپزخانه قرمز مناسب می باشند. شاید عجیب به نظر برسد اما همان طور که در تصویر میبینید حتی آشپزخانه کاملا قرمز هم زیبایی خاص خود را داشته . 


اگر شما آشپزخانه ای با رنگ غالب طوسی دارید ، باید بگوییم که با رنگ قرمز به خوبی ترکیب میشود. همان طور که در تصویر زیر میبیند رنگ قرمز دیوارها به خوبی با رنگ طوسی کابینت ها و دستگیره طلایی آنها ترکیب شده است. 


به دلیل کلاسیک بودن رنگ قرمز ، به راحتی به کابینت های کاسیک هم می آید. همان طور که در عکس میبینید این کابینت های زیبا با دسته های مشکی کاملاً در پس زمینه سفید و دیوار آجری آشپزخانه می درخشند.


آشپزخانه مشکی و قرمز مورد علاقه بسیاری از افراد است. این ترکیب یکی از محبوب ترین ترکیب های رنگی در بین مردم ایران به شمار می رود. شکل زیر روشی زیبا برای ترکیب این دو رنگ را نشان می دهد. یک میز جزیره ای قرمز رنگ با رویه کابینت سفید در مقابل یک ردیف کابینت مشکی قرار گرفته است. ترکیب سه رنگ مشکی، قرمز و سفید در این آشپزخانه باعث ایجاد فضایی بسیار خاص و زیبا شده است.


در میان لوازم آشپزخانه قرمز، شاید کمتر کسی به فکر خرید یخچال قرمز رنگ باشد. اما حقیقت این است که یک یخچال قرمز در آشپزخانه سفید یا خاکستری به زیبایی خواهد درخشید.
در آشپزخانه زیر، با رنگ قرمز در سراسر آشپزخانه، از کابینت گرفته تا صندلی های دور میز، چشم بیننده هرگز خسته و تحریک نمی شود. این عامل به دلیل وجود گسترده رنگ های سفید و خاکستری در دیوار، سقف و کف آشپزخانه است.


هر جا که نامی از قرمز باشد، قطعاً نامی برای رنگ آبی نیز وجود دارد. این دو رنگ واقعاً به یکدیگر بستگی دارند. تصویر زیر آشپزخانه ای به سبک صنعتی با رنگ های جذاب قرمز و آبی را نشان می دهد.


در آشپزخانه زیر دوباره ترکیب قرمز و سبز را مشاهده می کنید. در آشپزخانه، کابینت های سفید روی دیوار راه راه قرمز قرار می گیرند. رنگ دوغاب سفید بین کاشی های قرمز، کاشی های قرمز را بیش از پیش برجسته می کند. با این تم رنگی، اضافه شدن ظروف قرمز رنگ آشپزخانه جلب توجه می کند. در تصویر زیر سطل زباله قرمز رنگ در کف سبز آشپزخانه بسیار جالب است.


صفحه قرمز کابینت یکی از روش های کمتر شناخته شده در دکوراسیون آشپزخانه است، اما تصویر زیر نشان می دهد که این روش نیز بسیار خوب عمل می کند.


یکی دیگر از راه های جالب استفاده از رنگ قرمز، روی دیوار بین کابینت ها و همچنین یک یا دو کابینت دیگر است. همچنین لامپ آویز قرمز تاثیر زیادی در طراحی آشپزخانه خواهد داشت. رنگ قرمز-قهوه ای ف رنگی فوق العاده برای آشپزخانه مدرن می باشد . احتمالاً در خانه های دیگر به ندرت این رنگ را خواهید دید. بنابراین بد نیست برای خاص شدن دکوراسیون خود این رنگ زیبا را در نظر بگیرید. برای آشپزخانه های لوکسی که میز جزیره ای هنرمندانه و چشم نواز دارند، ترکیب رنگ سفید و قرمز بهترین گزینه برای تزیین آن است. شکل زیر این را به خوبی نشان می دهد.
 

 


 


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب