نحوه‌ی نصب توالت فرنگی + آموزش نصب توالت فرنگی

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی در کل کشور  با درخواست های زیادی از سوی ساکنین آپارتمان ها و منازل مسکونی و تجاری روبرو شده است و اکثر افراد دوست دارند در مکان های بزرگ علاوه بر توالت ایرانی از توالت فرنگی نیز استفاده کنند. در مکان‌های کوچک هم ساکنین با راه‌های مختلفی که در ادامه گفته خواهد شد می توانند برای خود یک توالت فرنگی با کیفیت و با دوام داشته باشند.

نصب توالت فرنگی

ممکن است به دلایل مختلف نیاز به برنامه ریزی برای نصب توالت فرنگی داشته باشید. یکی از دلایل اصلی که ممکن است بخواهید یک توالت جدید را جا بیندازید، جایگزینی توالت قدیمی است که یا سال ها پیش از مد افتاده یا دچار نقص شده است. دلیل دیگر می‌تواند این باشد که به خانه‌ای نقل مکان کرده‌اید که قبلاً توالت فرنگی ندارد و می‌خواهید بدانید که چگونه از ابتدا توالت را نصب کنید. در این راهنمای نصب توالت فرنگی ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک توالت را بردارید و چگونه توالت قدیمی خود را به درستی و ایمن از بین ببرید.

نحوه‌ی نصب توالت فرنگی

نصب توالت بسیار سخت‌تر از آنچه هست به نظر می رسد. شما باید مطمئن شوید که همه اتصالات در طول نصب توالت، به دلایل واضح، ایمن هستند، اما تا زمانی که این کار را درست انجام دهید، چیز زیادی برای آن وجود ندارد. این نحوه نصب راهنمای توالت سعی می کند تمام سبک های تشت توالت را پوشش دهد، اگرچه ما همیشه توصیه می کنیم قبل از شروع استفاده از راهنمای ما، دستورالعمل های سازنده توالت را بررسی کنید. این بخش از «چگونگی» صرفاً برای کمک به شما طراحی شده است که تشت توالت را در مکان موجود قرار دهید و اگر از چیزی مطمئن نیستید، لطفاً با یک لوله کش یا یک متخصص با تجربه مشورت کنید تا به شما کمک کند.

1.دقیق اندازه گیری کنید و حلقه مومی را اضافه کنید

فرقی نمی کند توالت قدیمی خود را پس از برداشتن آن دوباره نصب کنید یا یک توالت کاملاً جدید را از ابتدا نصب کنید، باید سوراخ های مته را اندازه گیری و علامت گذاری کنید تا سرویس بهداشتی خود را محکم‌تر کنید. اگر توالت شما یک خروجی در زیر دارد (به جای پشت توالت) پوشش خاک را بردارید و حلقه مومی جدید را اضافه کنید.

2. توالت را روی زمین محکم کنید

هنگامی که توالت به لوله خاک متصل شد، وقت آن است که با پیچ کردن پیچ ها، آن را روی زمین محکم کنید. برای شروع هر پیچ را تا نیمه پیچ کنید و سپس هر کدام را با دقت محکم کنید. مهم است که این پیچ و مهره ها را بیش از حد سفت نکنید زیرا ممکن است ظرف توالت را ترک کند، بنابراین در اینجا ملایم باشید.

برخی از توالت‌ها دارای 2 یا 4 پیچ هستند که به کف می‌روند، اگرچه برخی از توالت‌ها

براکت‌های L شکل دارند که روی زمین ثابت می‌مانند و در داخل پایه توالت پنهان می‌شوند. سپس پیچ ها را از بیرون در این براکت ها ثابت می شوند. دستورالعمل های مربوط به توالت مخصوص خود را برای کمک بیشتر برای محکم کردن توالت روی زمین دنبال کنید.

3. نصب مخزن مخزن

این راهنما تلاش می‌کند تا هر مخزن توالت را بپوشاند، اما ما نمی‌توانیم شما را در نصب یک مخزن مخفی راهنمایی کنیم زیرا این کار مستلزم کار اضافی است. در اینجا ما مطمئناً به شما توصیه می کنیم از یک حرفه ای استفاده کنید. در زیر لیستی از انواع مخزن است که ممکن نیاز به نصب داشته باشید:

  • سیسترن توالت کوپل شده - این مخزن بسیار نزدیک به تابه وصل می شود. نام این توالت از آنجاست.
  • مخزن توالت سطح پایین - مخزن به سبک سنتی برای توالت های سنتی. مخازن سطح پایین درست بالای تابه ثابت می شوند و اکثرا بین آنها و تابه فاصله وجود دارد
  • مخزن توالت سطح بالا - یکی دیگر از مخازن به سبک سنتی برای یک توالت سنتی. مخازن سطح بالا بر روی دیوار بالای تشت نصب شده اند و برای دسترسی به پله یا نردبان نیاز دارند.

هنگامی که بسته بندی مخزن خود را باز می کنید، تمام اتصالات، پیچ ها و بیت های مورد نیاز برای نصب، از جمله یک مهر و موم را پیدا خواهید کرد. بیشتر مخزن‌ها راهی برای ثابت شدن به دیوار دارند، بنابراین مخزن خود را بررسی کنید و یک متر نواری بگیرید.

4. لوله آب را به مخزن وصل کنید

لوله آب را به مخزن وصل کنید و با استفاده از یک آچار مناسب محکم کنید تا خوب و محکم شود. اگر مخزن شما به توالت متصل است به عنوان مثال، یک توالت بسته نزدیک، سپس باید آن را با استفاده از مهره ها و واشرهای ارائه شده به توالت وصل کنید. افزودن مقدار کمی از درزگیر در جایی که پیچ در مقابل مخزن قرار می گیرد، سطح بیشتری از ضد آب را اضافه می کند.

5. آب را باز کرده و نشتی را به خوبی بررسی کنید

وقتی همه چیز در جای خود ثابت شد و ایمن شد، آب را دوباره باز کنید و سپس منتظر بمانید تا مخزن پر شود. اطمینان حاصل کنید که نشتی از مخزن وجود نداشته باشد و سپس توالت را بشویید. اطراف مهر و موم ها را برای هر گونه نشتی بررسی کنید.

نصب توالت چقدر طول می کشد

اگر تعجب می کنید که نصب توالت چقدر طول می کشد، پاسخ به عوامل مختلفی بستگی دارد. بسته به سطح تجربه و نوع توالتی که قصد نصب آن را دارید، نصب توالت بین 1 ساعت تا 4 ساعت طول می کشد.

کلام آخر

تعویض توالت معمولاً پیچیده نیست مانند بسیاری از پروژه ها، سخت ترین قسمت شروع کار است. اما با انجام دادن مراحل می توانید خودتان یک توالت فرنگی را نصب یا جایگزین کنید.


ارسال نظر درباره این موضوع


مطالب مرتبط

آخرین مطالب